Sunday, March 1, 2009

Mari Boikot Gaya Hidup Yahudi & Nasara

Geert Wilders Ahli Parlimen Belanda seorang anti-islam
yang menghasilkan Filem kontroversi Fitna. Laknat Allah ke atasnya.


Ketika mengulang hafalan surah al-baqarah , saya terjumpa satu ayat yang yang menerangkan mengenai golongan yahudi dan nasara yang benci dan tidak suka kepada Islam serta umatnya sehinggalah umat Islam mengikut telunjuk mereka. Antara maksud ayat tersebut ialah :

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam) itulah petunjuk yang benar".

Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepadamu.

Al-Baqarah 120

Ayat ini membawa maqsud yang jelas kepada kita semua bahawa orang-orang yahudi dan nasara akan cuba sedaya upaya menghasut dan memperdayakan muslim sedunia supaya mengikut jejak langkah mereka dari semua aspek termasuklah dari segi budya hidup, ekonomi, fesyen, hiburan, hubungan sosial dan sebagainya.

Antara mereka yang tidak redha kepada Islam di masa kini ialah Geert Wilders, seorang Ahli Parlimen Belanda dan juga seorang anti-islam yang mana telah menghasilkan filem kontroversi Fitna. Dia mengkritik al-Quran sebagai 'buku fasis' dan membandingkan Islam dengan Nazi malah serta cuba mengharamkan kitab al-Quran.

Sehubungan dengan itu, marilah kita sama-sama mengenal pasti budaya hidup yahudi dan nasara yang telah meresap ke dalam umat islam dan cuba menyingkirkannya. Ayuhlah kita semarakkan cara hidup Islam sepenuhnya secara keseluruhan. Insya-Allah Yahudi dan Nasara akan tertekan !


0 comments:

 
Fikrah Seorang Mursyid. Design by Wpthemedesigner. Converted To Blogger Template By Anshul Tested by Blogger Templates.